33.haftada çantamı hazırladım bitti birkaç eksik dışında neyse o kadar önemli değil. 34.haftada ankaradan istanbula gittim abimin duğünu icin 36.haftamda geri dondüm suan 36+3 mutfak temizledim cam sildim dolap icleri vs sildim. Herhangi bir saglik sorunum olmadi bu zamana kadar cok sukur demem o ki kizlar doktorunuz hareket edin diyorsa edin kisitlamayin kendinizi zaten hamiş oldugumuzu biliyoruz hangi hareketler bizi zorlar anliyoruz bebek dogunca zorlanmayin birine ihtiyac duymadan islerinizi halledebilin cunku herkes sonuna kadar yaninizda olmayacak hepimize saglikli dogumlar ☺️