trmn_09 Kızlar iki gün önce doktora gittiğimde 2 cm açılma var rahim çok yumuşamış dedi doktor.Bugün uyandığımda deli gibi bellim yanıyor.Bel yanmasından hareket edemiyorum ara ara da sancım oluyor acaba beklesem mi doktora mı gitsem ?
Htcerdogn trmn_09 kuzum bende aynıyım 2 cm açıklıkla bekliyorum. 3 günde hastanede yattım bel yanmam ordada vardı ama sancı olarak görünmüyodu. Hala devam ediyo sanırım bu sancı değil ama sen yinede görün istersen
trmn_09 tazebiranne_hg04 düzenli değl sadece belim yanıyor gibi adet agrısının üstünde bi agrı ara ara geliyor sancı 10-15 dk filan
tazebiranne_hg04 trmn_09 düzenli ve 5 dakikada bir olunca hastaneye gidiyorlar genellikle sıcak bir duş alın sancılarınızı kontrol edin düzenli gelmeye devam eder 5 dakikada bir veya 10 dakikada bire düşerse hastaneye gidin bazen yalancı sancı olup geçiyor kendiliğinden
Zehracan114 Belinizden başlayıp kasıklara doğru atıyorsa doğumdur. Benimde belim ağrımıştı önce sonra birden kasıklarıma atmıştı ağrı ikisi birlikte oluyorsa ve sancılar düzenliyse doğumdur
trmn_09 Zehracan114 o ara ara oluyor 10-15 dk bir kasıklarıma vurup kitliyo vücudumu resmen hastahaneye gidiyorum ne dilekler bakalım
trmn_09 tazebiranne_hg04 Daha yeni geldim canım gerçek sancılarmış ama sıklaşmasını bekleyelim dediler eve geldim tekrardan 2 cm açılma varmış aynı bakalım beklicem teşekkür ederim 🙏