Ecrinin_annesi56 Merhaba predictor gebelik testi yaptım silik bir çizgi çıktı kan değerim de 10,94 çıktı 5 düşüğüm var 1 kızım var ne yapmam gerekiyor
tazebiranne_hg04 Ecrinin_annesi56 hamilesiniz şuan kan değerinin artışını kontrol edin ve doktora gidin mutlaka 5 düşüğünüz varsa önlem amaçlı ilaç başlatır
Deletedmom_85 Ecrinin_annesi56 5 üstü gebelik sayılıyor bilirsiniz. Çok yeni daha. İki günde bir kan testi verip iki katı olacak şekilde gözlemleyebilirsiniz. Doktor kontrolünde olmak da fayda var tabi. Allah mübarek etsin 🙏