Pikachuuubaybi 18+4 teyiz 53 le hamile kaldım 50 kg ye düştüm ilk haftalarda hiç yemek yiyemedim kilo verdim ama hala almadım beslenmem de iyi doktor bebeğin gelişimi güzel haftasıyla uyumlu dedi benim gibi olan varmi bir sıkıntı olur mu acaba
Gizemyakar Pikachuuubaybi ilk zamanlar bunlaa olabiliyormus. Herkesin bünyesi bir değil canım. Genelde son zamanlar çok kilo alımı oluyo. Bebeğin gelişimi iyiyse kiloyu dert etme 🌺
Yavruhamsi Pikachuuubaybi 17. Haftadayım bende baştan beri aynı kilodayım bebeğin gelişimi iyi diyor doktor iştahlı biri değilim zaten meyve yemeyi çok seviyorum onlarda zaten kilo yapmıyor ama günlük yumurta süt zeytin peynir tüketimini illaki yapıyorum sizde kahvaltınızda bunları eksik etmemeye bakın 🤗
Aysunnnn_ Pikachuuubaybi daha vereceksin canım ben çok verdim şuan 70 e dayandım nerdeyse ilk aylarindasin normal
bsnrd Pikachuuubaybi 26.haftam da çok büyük hastalık atlattım bir hafta HC br şey yiyemedim ve beş kilo verdm.bebegm şükür çok iyiydi.ve sadece 5kilo alark hamileliği tamamladım🙂
Aayyssnn Pikachuuubaybi hiç problem etme bende aynı sekildeydim. Şuan 33 haftalığız hamile kaldığım kiloma döndüm. Bebeğin gelişimi iyiyse hiç kafana takılacak bir şey yok
Mrvnehir Pikachuuubaybi bende ilk 4 ay kilo verdim bulantilar filan bisey yiyemedim simdi 8 bucuk aylik hamileyim şimdiye kadar 4 kilo aldım çok az almışım doktora sordum bebegin kilosu iyi yani yediklerim bebeğe yarıyor sende de oyle olur muhtemelen bunu dert etme kimi insanda kilo verir çevremde duyuyorum önemli olan bebegin kilosunun normal gitmesi bunun için beslenmene dikkat et
derinnguney Pikachuuubaybi Ben 23. Haftadayım bu hafta 500gr aldım ☺️ Sorun değil ya bebek büyüdüğü sürece doktorum iyi gittiğimizi söyledi. Birde zaten son aylarda hızlı kilo alımı olur diye biliyorum.
Pikachuuubaybi derinnguney aynen öyle bebeğin gelişimi iyi olduğu sürece sıkıntı yok ama insan yine de bi tereddüt ediyor kilo aldın mı diye soruyorlar almadım deyince nasil almadın falan işte insanlar…😂
feyza61 Pikachuuubaybi derde bak la havle ve la kuvvete nispet olsun diye yazdığınızı düşünüyorum doktorun sıkıntı yok demesine rağmen!!
Pikachuuubaybi feyza61 art niyetli olmamaya çalışın en azından burda herkes kendi hislerini düşüncelerini yaziyor
Archenemy_56 Pikachuuubaybi hayallerimdeki hamilelik 😂 ben de 18+4deyim 6 kilo aldım hatta 3 ay kusmuş olmama rağmen nasıl aldım o kiloları bilmiyorum 🤦🏻♀️ Bebeğin gelişimi normalse üzülme cnmm nasılsa ilerleyen haftalarda alırsın