gecemm Kızlar yenidoğan bez tercihiniz hangisi 🤦♀️ bir türlü karar veremiyorum hangi markayı hastane çantasına koymalıyım ?
mirayveannesiii gecemm Ben Prima koydum ilk olarak onu deneyeceğim, eğer pişik yaparsa değişeceğim. Yapmazsa Prima ile devam ☺️
Yavruhamsi gecemm sleepy hem içeriği temiz hemde fiyatı biraz daha uygun pişik problemi olmadığı sürece sorun olmaz
Deletedmom_110 gecemm ben Prima veya Molfix almayı düşünüyorum herşey tamam karar veremedim için daha almadım bende