Ayseee01 Benim stres yapınca kendi kendine yükseliyor. Kardiyolojiye yönlendirmişti benide. Eko ekg herşey çekildi Holter takıldı 24 saat ortalması 12/7 çıktı. 14/8 15/8 çok görüyodum. Benim psikolojik olmıştu birazda. Ama hamilelikte görülen bişey yükselmesi. Sizde gidin kardiyolojiye içiniz rahatlar