Senanurrrsss Gebeliğin 28. Haftasındayim yemeklerden sonra genelde yediklerim ağzıma geliyor ve nabzın yüksek çıkıyor yaşayan var mı 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Nerminakyel01 Senanurrrsss merhabalar bahsettiğiniz rahatsızlık reflu gibi duruyor yıllardır reflu gastrit hastasıyım hamilleigimde daha da arttı. En ufak bir sey yesem kalp atışlarım yükseliyor üzerine zaten bu durumda yatmak mümkün değil. Cok az sık sok yemek yemek gerekiyor cok kptu bir durum
Oziey Senanurrrsss canım benimde nabzım yüksek 130 u buluyor doktor ciddi bişi dedi kardiyolojiye gidicem geçmezse. Senin nabzın kaç çkıyır?
Senanurrrsss Nerminakyel01 galiba benimki de ondan oldu hamilelikte neden artar anlamıyorum napicaz yani 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ sırt üstü yattikca nabzım çok atıyordu dün bayilcak gibi oldum ilk kez
Senanurrrsss Benim dün ilk kez 120 oldu ama sürekli bı yandan da akşam yemeğinde yediklerimi çok afedersiniz gegirerek çıkarttım bende de reflü var büyük ihtimal ondan oldu yemeği çok kaçırmıştım
Nerminakyel01 Senanurrrsss sakın ola yemekten sonra uzanma en az maksimum 3 saat önce yeme içmeyi kes yoksa gecen cehennem olur . Vallahi ben yaşıyorum bide üstüne 26 hafta olmasına rağmen gecen bulantilarim tekrar cikti sanki vallahi cildiracam
Senanurrrsss Nerminakyel01 evet bulantılar bende de cikti 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ neyse napalim yaa hayırlısıyla kucağımıza alalım da 🤲🏻🤲🏻