Sinemmmonurr bu doktorlar niye böyle ya. adı üstünde normal doğum ama hepsi kaçıyo sanki normal doğurtmaktan. muhtemelen uğraşmak işlerine gelmiyor . normal doğuma uygun birini sezaryana yönlendirmek ne derece doğru bilemedim. ki sizin de çok korkunuz yok gibi bence normal deneyebilirsiniz. benim doktorum da tam normal doğum yanlısı değil gibi ve bu durum canımı çok sıkıyor. ben kendi çocuklarımı sezeryanla doğurdum normali herkes yapamaz diyor. bir doktorun bunları demesi ne derece doğru bilemedim? bir de ne sancı çekmekle uğraşcan sezeryanla doğur diyen kesim var. normal doğum ne ara bu kadar öcü haline geldi? resmen sezeryan doğum normalleşmiş , normal dogurmak isteyene doktor yok. hatta şöyle 1 saat bebekle ten tene temas yaptıran hastane bile yok yaşadıgım şehirde. evde ebelerle yapılan NORMAL doğumlara imrenmemek elde değil.