Busracc Sebepsiz bir mutsuzluk,sürekli ağlama isteği ,hiçbir şey yapmamak sadece boş boş oturmak hayattan hiç zevk almıyorum.Sizinde böyle oluyor mu 16.haftadayım
Deletedmom_110 Busracc benim 8. Haftalarda falan öyleydi yani çok yeniyken sonradan kendiliğinden düzeliyor