Lütfen banada cvp verir misiniz. 2 gündür gaz sancılarım oluyo bebek hareket ettikçe çişim geldikçe ağrılarım oluyo. 38. Haftalık hamileyim. Bunlar doğum belirtisi olabilir mi böyle yaşayıp doğuma giden varmı bide bebeğim maşallah diyim çok hareketli.