Merhaba anneler 20 günlük bebeğim var 15 gün küvözde kaldı cuma günü çok şükür yanımıza alabildik fakat hastaneden çıkmadan 2 gün önce kakasını yapmış eve geleli daha hiç yapmadı bilgisi olan var mı acaba 1 hafta yapmaması normal diyorlar ama bilmiyorum az bir şey zeytinyağı verdim yine yapmadı masada rahatlatmıyor başka önerisi olan var mı