Kbraberk Şuan 13+5im kızlar folık asit kullanıyorum doktorum bitince başla dedi bıtmesine 7 gun felan ver 15e yaklasıyo sizler kacıncı haftada başladınız acaba yan etkileri varmı 😇
egeninincisii Kbraberk Gynoferon bende kabızlığa neden olmuştu. Uzun süre böyle devam edince alerjim olduğu anlaşıldı ve bıraktırdı doktor. Onun haricinde yan etkisini görmedim ikisinin de.
Sariceku Kbraberk aldığınız saatler önemli kabızlık yapmaması için. Yemekten sonra içmemelisiniz mesela. Gece saati kullanırsanız bi sorun olmuyor. Boş mide önemli kısacası 😊 bende hiç sorun yapmadı.
Guneslhn Kbraberk hayir duzelmiyor😄 doguma kadar kabizlik devam ediyor. Cunku kan ilaclari doguma kadar kullaniliyor