Bet7408 beni de çok korkuttular malesef. Aslında kimsenin doğum hikayesini, alttan muayenesini filan dinlemem ama insanlar İşte sormadan da olsa anlatıyor nedense. İster istemez etkisinde kalıyoruz İşte. Doğumdan sonra da beni korkutan var mesela. İnsanların çenesi bir türlü durmuyor. Kitap okuyorsun oku, gelebiliyorsan rahatça gez, uyuyabildiğin kadar uyu. Doğumdan sonra hiçbirini yapamayacaksın filan. Tecrübeli insanlar insanı motive edeceğine daha çok yıpratıyor. Niye bilmiyorum İşte bizim insanımız ne diyebiliriz ki🤷♀️