Adfghjk234 yenidoğan bebek için en uygun ve doğru olan postbebe. Puset te iki büklüm duruyor, boynunu tutamıyor bir de omurga gelişimi için düz bir zemin olmali. Ebeveynler için kullanımi ve taşımasi rahat olduğu için daha çok tercih ediliyor puset. Ama doğru olan postbebe. Ben ikisini de almıştım zaten kısa süreli kullanılacak şeyler.bebegimin Oturabilir duruma geldiği vakit Oto koltuğu olarak kullanırım puseti, uzadığı ve kilo aldığı vakit bu da kısa süreli olacaktır. Ben ilk bebeğim kış bebeği, postbebe daha çok kullandım aşıya götürürken, ikinci bebeğim 30 Mart’ta doğdu postbebe sıcak oluyor diye bir ay kullanabildim. Pusetti kullanmıyorm. Kucağımda kalıyor çoğu zaman.sadece 2-3 defa kullandım her defasında pişman oldum bebeğim rahat etmiyor. Tercih meselesi🤔