29+5 haftalık ama ne zaman doktora gitsem makat geliş diyor. Boyu kilosu da haftasına göre büyük. Doğum pozisyonu almassa diye korkuyorum. Tabiki hayırlısı ama ilki normal doğumdu. Bu da normal olsun isterim.
Baş aşağı dönmesi için yapabileceğim bir şey var mı acaba