36 +1 haftalık olduk kızlar. Göğsüm bir kaç gün önce taş gibi olmustu ve cok acıyordu. Öncesinde de sancılarım filan vardı dogumu durdurduk cok şükür. Sonrasında göğüslerimden acayip süt indi. Ve su aralar hala akıyor. Bunun sebebini bilen var mı . Acaba erken doğum falan mı olacak ( erken dogum riskim vardı ilaçlarla durdurduk dogumu)çünkü daha cok erken anlam veremedim bilen varsa yazarsanız çok sevinirim.