Mehvesyldz61 Haftamızdayız krem kullanmam gerek doğumdan önce kullanıpta doğumdan sonra da etkisini gören kaliteli krem önerebilecek olan yazsın lütfen
Aytiii Eslem_1 Bende incia kullanıyorum, çok memnunum. Mehvesyldz61 25. haftadayım doktoruma İNCİANI gösterdim, kullana bilirsin dedi
VEYASS Hellobabyyyyy ben oğlumda birşey kullanmamıştım çok kötü yara olmuştu emzirirken ağlıyordum şuan 30 haftalık hamileyim şimdiden sürmeye başlasam zeytinyağı faydası olurmu
Eslem_1 INCIA ve lansinoh çok önerildi ben de dün INCIA aldım kullananlarda çok memnun üstelik içeriği de tertemiz..37-38. Haftalar gibi kullanılmaya başlanıyor sanırım doğun öncesi kullanımda faydası büyük oranda görülüyormuş
Hellobabyyyyy VEYASS bende 37 deyim 2 haftadır sürüp kapatıyorum streçle İnan bilmiyorum faydası olur mu gümüş kapağım olsa onla kapatırdım olmadığı için streç kapatıyorum
Ugurlu_80 VEYASS zeytinyağı da lansinoh da çok etkili hemen iyileştiriyor biraz pahalı ama hakkını veriyor
VEYASS Hellobabyyyyy inşallah faydası olur bende şimdiden ara da süreyim bari stres oluyorum düşündükçe 😔