Elif210419 Adet günümde testim silik çizgi çıktı,adet günü silik çizgi görüp gebeliği normal ilerleyen oldu mu
Miniktosunn Elif210419 kimyasal olup olmaması Beta HCG sonucu ile ilgili yani iki günde iki katına çıkmazsa kimyasal gebelikten şüpheleniyor
Deletedmom_7 Elif210419 adet günü vermişsin normaldir canım. Ben adet gecikmesinin 8. Günü yaptım test çizgiler aynı renkte ve netti. Çizgi rengine takılma. Sağlıklıysa zaten beta 2 günde 2 katı artar
eylulmihrasmom Elif210419 hayır silik çizginin kimyasalla ilgisi yok. Kan testinize baktırın 2 gün sonra tekrarlayın artış %60 civarıysa sağlıklı gebelik demektir. Benim de testte silik çıktı ama şu an 6+2yiz. Silik çıkmasının sebebi daha yenidir
tazebiranne_hg04 Elif210419 evet adet günü erken gebelik testi yaptım silik çizgiydi akşam tekrar yaptım yine öyleydi ama bir sorun çıkmadı hamileydim
egeninincisii Elif210419 Tekrarlamanız önemli. Ben kimyasal yaşadığımda adet günü silik çıktı. 2 gün sonra tekrarladım yine silikti. Ama bu hamileliğimde yine adet günü silik çıktı, 2 gün sonra koyulaşmıştı.