Bugün kontrole gittim, 35+5.haftadayım bebeğim 37+6 haftaya uyumlu. Kilosu da önde, doktor çok şükür ki sıkıntı yok normal dedi normalde doğum tarihim 24 hazirandı belki 2 hafta falan önce gelir dedi. Gelişimi önde gidip de beklenen tarihten önce doğuran var mı? 😁 benim bebiş erken gelcek gibi hissediyorum, kilosu da önde gidiyor biraz..