Gzmklncc benimkide öyleydi gerçekten hamileliğimi öğrenmeden önce evde nasıl ağladım adetime 3 gün vardı eşime bu normal bir ağrı değil diye diye ağlamıştım 😔 3 gün evde yattım baktım geçmiyor mecbur gittim doktora hamilelik aklımın ucunda yoktu oysaki doktor idrar yolu enfeksiyonu var dedi sonra kan testi yaptı gebelikte çıktı