Semraaaaaa 16 haftalık gebelikte bebek neden aşağıda olur kızlar bunu yaşayanlar oldumu karında ağrılar özel bölgeye baskı varrr
_prenses_annesi Semraaaaaa kız benım bebegım. Hala kasıgımda hiç yukarı cıkmadı korkulcak bişe yok normal☺️☺️
HilalEyce Semraaaaaa 22. Hafta da göbek deliği çevresine geldi bende çok normal şuan aşağı da olması.
annesinin_beybisi Semraaaaaa 25 haftalığım nadiren göbek çevresinde , genellikle kasıkta geziyor kızım hâlâ 😊
Semraaaaaa _prenses_annesi çok teşekkür ederim canım benii çok korkuttular birde ağrılarım oluncaa işte bunlar dogru diyor diye ağlıyorum
HilalEyce Semraaaaaa Sağ ve sol yanlar da oluyordu arada sızı gibi o kadar aman aman bir ağrım olmadı hamilelik başından beri
Aslan02 Semraaaaaa 19 haftalık olduk bizde🥰benim kız hala aşağıda gayet normAl canım. Stres olup bebişimizi üzmeyelimm
HilalEyce Semraaaaaa Rahim büyüdüğü içinde olabilir. Doktorunuza söylediniz mi ? Normal diyorsa korkmayın herkes hamileliği aynı geçirmiyor sonuçta bir şey olmaz inşallah. Bebeklerimiz sağlıklı olsun da 🤗😊
Semraaaaaa HilalEyce evet dün doktur kontrol günü idi çok zayıfsın dedi dikkatli oll bebek rahim üstüne yerleşmiş dikkat et dedi ireli haftalarda yukari doğru gider söyledi ama işte kedimi çok rahatsız hiss ediyorum canım rahim agrsi çok var