34 haftalık hamileyim, bir haftadır özellikle sol bacağıma basamadığım için fizyoterapiste gittik ve belimin 5. Seviyede kitlendiğini, doğuma kadar bir tedavi uygulanamayacağını öğrendim. Ama çok kötüyüm yani gün içinde inanılmaz ağrılı olduğum için zaten topallayarak yürüyorum ama gece tuvalete bile gidemeyecek kadar basamıyorum.. Bu durumu yaşayan, tavsiyesi olan var mı? Eşim asker ve ailemden çok uzaktayım, okula giden kardeşim olduğu için okullar kapanana kadar annem de yanıma gelemiyor… 😔 Bir de bu durumu yaşayanlar doğumunuzu etkiledi mi bu durum, acaba normal doğum yapmaya bir engel midir çünkü dün Dr gittikçe daha kötü olacak dedi, nasıl doğum yaptığım çok önemli değil takıntılı değilim yanlış anlaşılmasın, ama kimi insan normal doğumdan korkar ya, ben de açık yaradan, kesikten çok korkuyorum.. Yine de miniğim nasıl gelmek isterse dedim hep, ama son zamanlara daha yakın olunca korkum da artmaya başladı… Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var, şimdiden teşekkür ederim 🌼