Ptesi geceden beri çok minnak sancılarım başladı belli belirsiz duzenliydi ama fazla belirgin değildi lavaboya gittiğimde nişanın gelmiş olduğunu gördüm ve doktoruma gittim hemen nst de düzenli bişey çıkmadı acilmada yokmuş eve geri geldik fakat aynı şekilde sancılar devam etti bu gece çok daha şiddetlendi ve camasirim sürekli batıyor hala az az kahverengi lekelenme oluyor normal mi bu yasayan oldu mu doktora gitmek içinde iyice siddetlenmesini bekliyorum ağrıların