princessmommm sokaktan kedi sahiplenmiştim şubat ayında. 2 hafta sonra yaptırabildim ancak aşılarını. Sonra o kedimin hamile olduğunu öğrendim 4 tane yavrusu oldu. Bu arada tüm bakımlarıyla ben ilgilendim tırnak kesme, kum temzileme vs. Yavrular şuan 1.5 aylık aşı felan yaptırmadım, ki daha erken dediğiniz gibi. Evde doğup büyüdüler, annelerinin aşısı olduğu için ondan geçme gibi bir durumu da zaten olmaz. Çiğ salam, sucuk sosis vs vermeyin aşı yaptırana kadar 😊 birde anne kedinin aşısı var mı sorun bence ona göre dikkat edin (: