Yaa bişey sorucam bebeğimin hareketleri normal ve hareketli çok şükür. Doktorum 1 hafta sonrasına randevu verdi. Suyum gelirde anlamazsam diye korkuyorum 🙈 Hani bazen burada sızıntı şeklinde geliyor diyenleri okuyorum. Anlaşılır değil mi? Bir sıkıntı olsun istemiyorum son haftalar ya sanki her gün hastanede olmalıymışım gibi hissediyorum. Sizdede böyle mi? Bende bir sorun yok dimi 😅😅