şuan 20 haftalık gebeyim geçen hafta 1-2 kere tık tık hissettim sanki ama tekrarı olmayınca emin olamadım şimdi bir kaç gündür akşam yemekten sonra uzanıp göbeğime kumanda ya da kağıt falan koyuyorum baya sallanıyor hatta nefesimden dolayı olmasın hareket diye nefesimi bile tutuyorum 😂😂 çok merak ediyorum tam olarak ne zaman hissedeceğim 🥰 birde akşam yemekten sonra karnım taş gibi oluyor ağırlaşıyorum