Selam annişler . 70*110 park beşik aldım bebişim için. Şuan nevresim-uyku seti arayışına girdim. Trendyolda filan bir çok bebek ürünü var ama ebat olarak büyük kalmasından korkuyorum. Benim gibi park beşik alan anneler nevresim-uyku seti tercihlerini paylaşırlarsa çok sevinirim 🥰