Gamzekrem Kızlar günaydınnn geceden beri sag tarafımda inanılmaz derece ağrı var donemıyorum kalkarken zorlanıyorumm 33 hFtalık bu durumu yasıyan var mı neden oluyor…
Bebegiinin_Annesi Gamzekrem Bende şimdi başlık olarak arayıp gördüm canım yazdığını, akşmdan beri karnımın sağ tarafı batıyor güçlü nefes alsam bile, yürürken kalkarken nedendir napcam bilemedm birazda mide bulantım var.. Fikri olan yok mu?
Gamzekrem Canımm ben gittim doktora böbrekleri üşütmüşüm kum dpkuyorum bol bol su ıcıp azcık yuruyus yaptm ıyı geldı ama yıne sende bi git istersen canm