Kızlar 2019 yılında oğlumu doğurdum aşşşırı zor bir normal doğum yaptım canım çıktı çocuğum çıkamadı ama zorla çıkardılar tramva oldu ve bunda sezeryan olucam.(ikinci kolay oluyor demeyin karar verdim) sezeryan sonrası bebeği önceden veriyorlar mı babasına benimle çıksa olmuyor mu bekletirler mi yanımda ben hemen bebeği kucağıma alabilecek gibi olur muyum. Doktorumuz komşumuz aramız çok iyi bunu rica etsem ne der. Sezeryan olan anneler cevap verirse sevinirim. ☺️