Nefes_223 Kızlar günaydın 8 gündür doğum yaptım normal doğum doktor pansuman yapmam için batix verdi 8 gündür kullanıyorum daha ne kadar kullanmalıyım bilen varmı yardımcı olur musunuz ?
Zuhalsareelif Nefes_223 normalnyaptıgını gormemısım 😅😄 yesıl sabunla yıka o zaman cok ıyı gelıyor eger yara kapanmıyorsa teramisin krem cok etkılı ayaralara hemen ıyılestırıypr sakıncasıda yok
Eskaoz Dikişlerin atana kadar kullan canım eriycek dikişlerin ip kalmasını bekleme sakin sürekli kanaman olduğu için pansumanı ni güzel yap