Akoglubuse Merhabalar,17 haftalık hamileyim ve gaz problemini çok yaşıyorum.Tecrübesi olan var mıdır? Ne yapmak gerek rahatlatmak için?
Aalleeyynnaa Düzenli olarak günde bir adet soda tüketiyorum ve içtiğim süt laktozsuz. Sindirim açısından ve tabiki yürüyüş 😊