birpatiningolgesinde Ben 18. Haftadayim 12den beri normal nemlendirici krem bebek vazelini ve hindistan cevizi yaği kullanıyorum. Tabiki hepsini ayni anda degil her gun sirayla birini😄 ablamda bu yontemle ilerlemisti hic catlamadi zaten birazda genetik diyorlar ya.
Bide alinan kiloyla alakali arkadasim lierac kullaniyodu fakat 30 kilo aldigi icin yinede catladi tabiki🥲