AslanBebeginAnnesi Haftada bir-iki kez konserve ton balığını salatayla beraber tüketmek zararlı olur mu sizce kızlar 💞
Deletedmom83940 AslanBebeginAnnesi onu benimde canım çekmişti yine böyle post açıp sormuştum hatta bi arkadaş da doktoruna sormuş doktor yiyebilirsin demiş yani bu mevsimde balık bulamayacağımız için ondan karşılarmış omega-3 ü ama ben yine de doktoruma sormadan yemedim
Gmz-aykt AslanBebeginAnnesi benim de canım istiyor bazen ama hiç yemedim siz yediniz mi peki çok abartıldığını sürece bişey olacağını sanmıyorum ben
ilayy Evet cnm ne yazıkki zararlı ton bakışında yüksek miktarda cıva var ve konserve olduğundan zaten yememen daha iyi