Hnd3535 çok geçmiş olsun. 21 haftalık gebeliğinizde troid ilacı kullandınız mı peki? TSH , Serbest T4, Serbest T3 hormonlarınıza bakıldı mı düzenli olarak?
Ben 10 haftalık gebeyim şuanda TSH ım çok yüksek 24,36 çıktı. Endokrinoloji doktoruyla kadın dogum doktorunun irtibatlı bir şekilde ilaç dozumu arttırmalarıyla troid ilacı içiyorum. Troidlerim tamamen yok 10 yıl önce bir kanser geçirdim ve alındı. TSH değeriniz max yüksek değil bana göre. İyi bir endokrin doktoruyla görüşün. Prolaktin, insülin direnci ve troid düzensizliği gebe kalmayı biraz zorlaştırabiliyor. Ben hepsi icin ilac kullanıyordum mucizevi bir şekilde gebe kaldım. Rabbim gönlünüze ferahlık versin🤲🏻