Mavis_anne25 ben 1 gün yattım çıktım doğum olmadı kontrol amaçlı, dedikleri gibi doğumhane diye bölüm var orda herşey aynı anda oluyor banyosu tuvaleti var kocaman, yanına da sadece 1kişi refakatçi alınıyor doğum başlayınca çıkartıyorlar, daha sonra servis denen bir bölüme alıyorlar daha temiz ve ferah bir ortam orda da 1 kişi refakatçi oluyor odalar ya tek kişilik ya 2 kişilik tek kişilikler çoğu zaman dolu oluyor şansına olursa gireriz bir de rica et bazen kabul ediyorlar onun dışında tertemiz ben onu sevdim doktorlar ve hemşireler de olması gerektiği gibi öyle aşırı ilgi yok bazıları çok iyiydi insandan insana değişiyor 😊 aç kalma gibi birşey in de yok düzenli yemek geliyor