Aynı haftadayiz ben kıyafetlerini tamamladım. Emzik biberon da aldım belki lazım olur diye. Tırnak makasini, şampuanıni aldım. Müslin örtüsünü aldım 3 tane. Agiz mendili aldım 10lu. Önümüzdeki ay da arabasıni, besigini, battaniye kundak gibi örtüleri ve banyo küvet setini almayı düşünüyorum Allah nasip ederse. Geriye kalan şeyleri de son aya kadar tamamlarım diye düşünüyorum🌸