Momandbaby3 31+2 deyim. gayet güzel gidiyor. çalışıyorum ve evde olmaktan cok daha iyi geliyor haftaya izne ayrılıcam artık gelme diyor çalıştıgım yer😂 ama hamilelikte çalışmayı sevdim. bu vesileyle her gün 10 bin adım atıyorum. ufak ufak bebişin kıyafetlerini yıkayıp ütülüyorum. enerjik ve dincim yani🙏🏻 uyku sorunum da yok kafamı koydugum gibi uyuyorum hala😂