Baharcgln
Kuzum bebeğini emzirirken de o kahverengi kısmı vermen lazım zaten sadece ucunu tutarsa bebek öyle alışır çok zor öyle iyileşmez zaten baya… Ben emzirirken değilde zorunlu sebeplerden göğüs pompası kullanmıştım o zaman kötü yara olmuştu. İyi araştırıp öyle alman lazım yada doktoruna sor direk tavsiyesi vardır mutlaka