Merhaba anneler 36. Haftanın sonunda nişanım geldi o gün doktora gittim ama izinde olduğu için 4 gün sonra gitmem gerekti bende gitmedim suan ağrım sızım yok suyum da gelmedi ara ara sulanmalarım oluyor ama bir hafta sonra giderim diyip erteledim sizce bir sorun olurmu nişanı gelip geç giden anneler varmı ?yardımcı olduğunuz için teşekkür ederm simdiden