Svlyk alın, benim sütüm iki gün inmedi, mama da almamıştım, hastaneden mama kullandık. Azda olsa süt falan gelmedi yani, şartlanmaylada alakası yok. İkinciye gebeyim bu sefer alıp koyacağım. Biberonla besledim iki gün falan ilk 8 gün meme reddi yaşanmıyormuş. Sütünüz gelmezse boş boş çekip emmezse sarılık olur çok uğraşırsınız sonra. Eve gidip sıcak duş alınca anca sütüm geldi 👍