Aybukealtintas Bulut77 Bende 31.haftadayım hala kendimi yüzüstü yatarken buluyorm valla geceleri, basından beride böyleyim
Bulut77 Aybukealtintas bi sıkıntı yoksa ozaman öyle yatmanda sorun yok demek ki ben kendim vicdan yapıyorum huzursuz oluyorum bu sefer uyuyamıyorum ee tabi sinir oluyorum 😂😂
Deletedmom421 Bende hep yuzuzstu uyuyorum suan 5 haftaligim bence sorun yok ama ilerleyen vakitlerde sorun olabilir
Bulut77 Deletedmom421 5 hafyalık daha küöük canım ben 17 haftalığım bebeği içerde sıkıştırdığımı düşünüyorum huzursuz oluyorum