Ruveyda_baskapan ne bilim bacım, hiç çocuklarımı bi yere bırakmadım, düşününce yabancıya güvenemiyorum, tv deki internettekj haberleri görünce insan korkmuyor değil, kaynanası iyiyse olabilir diye düşünüyorum, ama fişnikçi ise yuvasını bile yıkabilir. En iyisi 1 yıl kendi baksın ikinci yıl bulur bir çare..