Eslemveannesi0 Atak66 çok şükür iyiydi yanma oldu cok hafif sadece hiç korkmayın ben kan aldırırken ağlayan biriydim hiç korkulcak bişey yokmuş
Atak66 Eslemveannesi0 genel anestezi oldunuz dmi uyanınca çok ağrı oldu mu peki inşallah benimde böyle rahat geçer 😭 uyutulmayi oldunuz dmi kaç saat sürdü uyuma süreci
Eslemveannesi0 Atak66 yanma oluyor hafif onun dışında korkulcak hiçbirşey yok 1-2saate kendime geldim