GamzeeeB Sezeryan sonrası dikişlerde şişlik olan var mı kızlar iltihap olmasından korkuyorum sağ taraf şişti acıyorda üstelik. Başına gelen var mı ne yapmalıyım
ikicocukmeselesi GamzeeeB canım antibiyotik kullanıyor musun? İlk zamanlarda şiş bir görüntünün oluşması normal ama aşırı bir şişlik varsa bi acile başvur derim
GamzeeeB ikicocukmeselesi yok canım antibiyotik vermediler aşırı değilde elime gelince anormal bir durummuş gibi geldi akıntı falan da yok
hcrhcrhcr GamzeeeB ya benim ablaminki katlaniyorduda onunjide öyle oldu sonrasi çok kötüydü yinede istersen bir Dr git