Büyük bebeği olan tecrübeli anneler, tabiri caizse pazar gününden beri kiriliyoruz. Bugün götürdüm doktora oğlum 31 aylık boğazları kızarmış antibiyotik, aferin, ateş düşürücü ve burun spreyi verdi. Burnu çok aktığı için aşırı geniz akıntısı var ve bu aşırı balgamlı bir öksürük yaptı çıkaramıyor da. Terayag pekmez verdim ilaçlarınida kullandık ama bildiğiniz başka bir yontem varmı rahatlatacak