Ozlm0916 dmr-mne dün kntrolmz vardı doktorum gelecek kntrole nst ye baslayacagimizi söyledi o zamanda 32+5 olacaz
dmr-mne Ya bn bu ay kendi doktorum izinde olduğu için başka doktora gittim 10 gün sonra gel dedi ama tam içime sinmedi o yüzden sormak istedim 36.haftada kontrolüm var kendi doktoruma çok geç mi olur acaba
Eslem_1 Sonlarına doğru gittiğimde nst zamanınız gelmiş demişlerdi 33 sonu 34 başı gibi başlanıyormuş sanırım ama her hafta mı çekilecek bilmiyorum 🤷🏻♀️ yarın çektireli 10 gün olacak yarın da randevum var ama nst ye girsem mi bilemedim normalde her geldiğinde buraya da gel demişlerdi ..çektirenler her hafta mı çektiriyorsunuz ?