Bir yeni bilgi de benden gelsin doktoruma bebeğin hıçkırığından bahsettiğimde o rahmin kendini doğuma hazırlık aşamasında yaptığı kasılma hareketi dedi ritmik oluyor anneler hıçkırık sanıyor dedi üzerine eşim de benimki de hıçkırıyo diye kulağımı dayatıyo demişti 🥲😅bir miktar mahçup olmuştum 🥲