34 haftadayım şuana kadar her şey çok güzeldi doğum korkum da yoktu hatta annelerimiz 20li yaşlarda evde doğum yapmış ben mi 30 yaşımda yapamıcam falan deyip çok rahattım şu zamana kadar. Benim genel olarak kendimi motive etme şeklim budur. Ehliyet alırken de annem almış ben de alırım diyerek full cesaretle kalkıştım 😂😂 ama bunda sona kadar kalmadı o cesaret. yaklaştıkça korkmaya başladım. Bide ben salak kafam git doğum videosu izle iyice kurdum kendimi 🫣 bide şu foruma ilk geldiğimde hassas içerikli Bikaç şey okudum etkilenmem sanıyordum o sırada etkilenmedim de çok. Duamı ettim geçtim ama son zamanlarda rüyama bile girmeye başladı kötü şeyler. Sürekli nolur bir şey olmasın diye dua etmekten yıldım yemin ediyorum. Benim kız öğlen 2-3lere kadar uyanmıyor geceye kadar halay tepiyor. Ben de zaten 12 gibi kalkıyorum öğlen ay O hareket edene kadar bin takla atıyorum. Bide Nerden duyduysam veya okuduysam bi doktor yorumu da gördüm galiba işte doğumda anne kendini kasarsa bacaklarıyla çocuğu boğabilir şimdi ya sıkarsam ya paniklersem diye kendimi korkutup duruyorum. Nasıl aşıyorsunuz korkunuzu bana daha yeni yüklendi var mı bi duası neyin 🤔🫣