Guzindulger12 Kasılmalarım çok oluyordu 32.haftalığım doktorum adalat önerdi ondan öncesinde magnezyum kullanıyordum azalma olmadığı için adalat verdi ilk defa içtim bugün ama tansiyonum düştü başım dönüyor baş ağrısı vs yaptı normal mi sizdede oldu mu