hamisbirben ben geçen hafta gittim çok memnun kaldım sıfırdan herşeyi anlattı, ultrason da kesenin etrafına kadar anlattı baya bilgilendirdi ve ultrason cihazı çok güzel kalp atışları çok güzel dinleniyor kaç atımda olduğunu da söyledi, inşallah diğer gidiceğim randevularda da bu tarz bakması devam eder.